Verzenden & Retourneren

Hoe en wanneer wordt mijn pakket verzonden?

Bestellingen die op werkdagen voor 20:00 uur zijn geplaatst versturen wij nog diezelfde dag (*behalve vrijdag na 20:00 t/m zondag, dan wordt het pakket maandag verzonden). Op het moment dat wij je bestelling zorgvuldig hebben ingepakt ontvang je van ons een track & trace code zodat je jouw bestelling op de voet kan volgen. PostNL biedt het pakket eenmaal op het opgegeven adres aan. Als je niet thuis bent, dan probeert PostNL je pakket bij de buren te bezorgen. Mocht dit niet lukken dan wordt je pakket de volgende dag afgeleverd bij een afhaalpunt. Vanaf 1 juli 2022 hanteert PostNL niet meer het bekende 'niet thuis' briefje, Alle informatie over de locatie van je pakket wordt gegeven via de PostNL-app of e-mail.

 

Hoe kan ik mijn artikel retourneren?

Niet tevreden met je bestelling? Of spijt van je bestelling omdat je oog ondertussen toch op iets anders is gevallen? Dat kan helaas voorkomen. Dan kan je de bestelling kosteloos retourneren. We hanteren een herroepingstermijn van 30 dagen. Stuur een e-mail naar service@its-amazing.nl. Vermeld in de mail jouw naam, adresgegevens en het ordernummer. Wij maken een retourformulier voor je aan en sturen je een e-mail met de retourprocedure. Nadat je hebt doorgegeven de bestelling te willen retourneren en je de retour instructies hebt ontvangen heb je nog 14 dagen de tijd om het pakket retour te sturen. Je bent zelf verantwoordelijk voor een deugdelijke retour verpakking zodat het product geen transportschade op kan lopen. Indien het product beschadigd bij ons terugkomt, gebruikssporen bevat of incompleet is behoudt IT’s Amazing zich het recht om een product niet, of slechts gedeeltelijk te crediteren, dit conform de wet waardebepaling. Zodra het pakket bij ons retour is, behandelen wij het zo snel mogelijk. Ook de retourzendingen gaan via onze vervoerder PostNL. Kijk op de website van PostNL voor een PostNL-punt in jouw regio.

 

Voorwaarden retourneren

Omdat we met het product nog iemand anders blij willen maken is het van belang om het product in originele staat en verpakking terug te sturen.

  • De zichttermijn van 30 dagen na afleverdatum is nog niet verstreken
  • Het artikel is schoon, compleet en onbeschadigd
  • Het artikel is niet gebruikt
  • De (fabrieks)verpakking is origineel, onbeschadigd (indien redelijkerwijs mogelijk) en niet door je beschreven te zijn
  • De retourzending wordt degelijk verpakt zodat artikelen niet tijdens het transport kunnen beschadigen
  • Productverpakkingen dienen indien mogelijk in de oorspronkelijke verzenddoos verstuurd te worden. Verpak bijvoorbeeld de originele retaildoos in een omdoos zodat ook deze verpakking tijdens transport niet beschadigt
  • Je bent aansprakelijk voor de waardevermindering van de producten die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Bij niet als nieuw te verkopen producten bedraagt de schade maximaal 100% van het aankoopbedrag
  • Software waarvan de verzegeling verbroken is, kan niet worden teruggenomen
  • Hygiëne producten zoals headsets, oordopjes, etc waarvan de verzegeling is verbroken kunnen niet worden teruggenomen
  • Geopende verbruiksartikelen zoals inkt en toners worden niet teruggenomen
  • In gebruik genomen printers waarbij bijgeleverde inktpatronen geopend zijn worden niet teruggenomen. 

In geval van gedeeltelijk retourneren wordt alleen het betreffende product gecrediteerd. Hierdoor kan het bedrag van de oorspronkelijke bestelling beneden de verzendvrije drempel komen. Indien dit het geval is, worden alsnog de verzendkosten betreffende de originele bestelling in rekening gebracht. 

 

Mijn bestelling is beschadigd/defect, wat nu?

Is het product bij levering beschadigd of werkt het product niet zoals het zou moeten? Heel vervelend. We proberen onze producten zo goed mogelijk te controleren en zo schokbestendig in te pakken. Geef binnen 48 uur na ontdekking het defect aan ons door via 0592-375302 of via service@its-amazing.nl.

 

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Zodra we je retourzending hebben verwerkt, proberen wij het verontschuldigde bedrag zo snel mogelijk terug te betalen. Ons streven is om dit binnen 5 werkdagen te doen en uiterlijk binnen 14 dagen. Het bedrag wordt terugbetaald op dezelfde manier als waarop je de bestelling hebt geplaatst. 

 

Reparatieservice voor alle hardware

Snel en vakkundig je PC, laptop of tablet weer in in topvorm.

Maak afspraak

Altijd een verkooppunt bij jou in de buurt

Onze specialisten in de winkel adviseren je graag.

Vind winkel