Service & Garantie
Kan ik bij IT's Amazing service verwachten?
Jazeker! Service is voor ons enorm belangrijk. Als je online iets koopt wordt bij de bestelpagina aan de rechterkant jouw verkooppunt weergegeven. Dit is het IT’S Amazing verkooppunt in jouw regio. Dit betekent dat je ook bij dit verkooppunt terecht kan voor al je vragen. Bijvoorbeeld als je er met de installatie niet uit komt. Er is dus altijd service in de buurt, wel zo handig. Natuurlijk staan we je telefonisch ook graag te woord en kan je ook onze mailbox vol spammen, geen enkel probleem. Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.30 uur. Je kan ons bereiken op 0592-375302 en via service@its-amazing.nl.
Hoe gaat IT’s Amazing om met garantie van producten?
Een apparaat kan kapot gaan, en dat is bijzonder vervelend. De vraag in hoeverre jij als consument beschermd wordt tegen dergelijke kosten is niet eenvoudig te beantwoorden. Je hebt natuurlijk altijd recht op een product van goede kwaliteit, dat staat vast. Bij een defect product kan er sprake zijn van vervanging of reparatie, dit ter beoordeling van ons en/of de fabrikant. De garantie omvat fabrieks- en/of materiaalfouten. Normale slijtage of gebruiksschade valt niet onder garantie. De factuurdatum geldt als ingangsdatum voor de garantie.
- Bij een gegronde klacht wordt het artikel gerepareerd, vervangen of (gedeeltelijk) gecrediteerd
- Bij een ongegronde klacht komen de gemaakte kosten voor rekening van de consument
- Een artikel wat voor garantiebeoordeling wordt teruggestuurd dient schoon te zijn.
- Artikelen die zichtbare transportschade vertonen worden, mits binnen 48 uur gemeld met foto’s van de schade, zo spoedig mogelijk vervangen door een nieuw dan wel vervangend product. Tevens kan er bij beperkte schade geopteerd worden om een korting aan te bieden
- Er kan geen aanspraak gemaakt worden op garantie bij nalatigheid, ondeskundig gebruik of beschadiging door opzet
Als je een product hebt gekocht bij IT’s Amazing en dit raakt defect, bemiddelen wij tussen jou en de fabrikant. Wij zorgen ervoor dat het defecte apparaat zo spoedig mogelijk door of conform de voorwaarden van de leverancier gerepareerd wordt.
Neem in ieder geval altijd contact op met IT’s Amazing of met het door jou uitgekozen servicepunt.
Tijdens de reparatie kunnen gegevens verloren gaan. Wij is niet aansprakelijk voor dataverlies. Als wij een artikel repareren of vervangen waar nog garantie op zit, zitten er geen kosten aan verbonden. Als repareren of vervangen niet lukt, krijg je het aankoopbedrag (gedeeltelijk) terug. Wanneer de klacht niet geconstateerd kan worden of als er vanwege gebruiksschade c.q. fysieke schade geen garantie is, worden de onderzoekskosten ter waarde van minimaal € 19,95 in rekening gebracht.