Service & Garantie

Hoe gaat IT’s Amazing om met garantie van producten?

Een apparaat kan kapot gaan, en dat is bijzonder vervelend. Nog vervelender wordt het als je, naast het ongemak, ook nog met kosten wordt geconfronteerd. Zeker als je daar totaal niet op rekende. De vraag in hoeverre jij als consument beschermd wordt tegen dergelijke kosten is niet eenvoudig te beantwoorden. Volgens de wet heb je altijd recht op een product van goede kwaliteit. Dit betekent dat je bij een niet door jouzelf veroorzaakt defect minimaal 2 jaar lang kosteloos kunt rekenen op herstel of vervanging. In sommige gevallen biedt de producent aanvullende garantie op een product. Dit verschilt van product tot product en is in de meeste gevallen gebonden aan strikte en niet altijd even helder geformuleerde voorwaarden.

 

Als je een product hebt gekocht bij IT’s Amazing en dit raakt defect, bemiddelen wij tussen jou en de fabrikant. Wij zorgen ervoor dat het defecte apparaat zo spoedig mogelijk door of conform de voorwaarden van de leverancier gerepareerd wordt. Je maakt hierbij gebruik van ons gratis retourproces en neemt contact met ons op. Onze medewerker legt jou vervolgens uit hoe dit probleem volgens de geldende garantiebepalingen wordt verholpen of hoelang de reparatie in beslag neemt en eventueel ook welke kosten dit voor jou met zich meebrengt.

 

Neem in ieder geval altijd contact op met IT’s Amazing of met het door jou uitgekozen servicepunt.